barbie princess charm school :)


Barbie: Princess Charm School
yeee .aku umur 16 tahun dan aku tengok barbie ?ahaaa ada apa apa masalah ke ?
tak kan ?
dan tengok barbie pon nak heboh dekat org ?oyeah tak kacau korang pon kan ?
okayy intro pun dah cukup .
ahaaa start pukul 2.03 sampai 3.48 .yee cartoon network .its a fun thing .
really aku tak tipuuuu dalam banyak banyak movie barbie .
inilah movie yang berjaya jatuh air mata aku ni .
heeeeeeeeeee jangan ketawa aku weh .
last part dia mmg menyentuh hati .serious (bagi sesiapa yang mmpunya hati dan perasaan lah)
yang aku tgok tadi pon tade gangguan sapa sapa .
aku tgok tu mmg tak pandang benda lain sambil makan snickers
nak tahu jalan cerita ?aha .
tgok lah sendiri .tapiiiii bila tgok ni teringat superman :)
yee superman semalam ada bertengkar sikit pasal barbie lah .
yee aku tak layak .umur dah 16 .tapi masih minat barbie .
minat lah sayangs .mi nat .hm minatt !
yelah dulu kecik2 ada kumpul barbie .ada beli baju barbie .ada tukar2 baju barbie .
yee cakap ngan barbie .
tadi tu aku rasa mcm aku dalam watak tuuu .hehhehe .
jangan lah ketawa lagi .hangpa niiii .tgokk tu ketawa lagii .shhhhhhhh
bila barbie selalu ada kawan bila barbie mesti ending dia happy ryte ?
hehe akuu sukaa sangat .
yang cita ni dia ada dua kawann .sorang suka music sorang suka bola .yeeee .
dan dia kerja kat kedai .dia org miskin .adik dia amy yang letak nama untuk pemilihan ke charm school .
bila cabut namaa .namaa blair disebut dalam tv .situ la mula diaaa :)
jeng jeng jeng .nak tau lebih lanjut sila download adik sila tanya adik adik sekalian .atau singgalah kedai vcd mana mana .atauuu youtube :)
Barbie Princess Charm School is released on DVD on the 29th August 2011
okay mengarut lah aufaaa .btw aku sangat gembira sampai post post facebook .
sampai cita lam blog :)
wah menarik .
rasa macam nak tido .tapi jam dah pukul 4 .
semalam tidoq lewat sembang2 ngan mak uda .
sampai dekat pukul 1 .walaupun menguap sepuluh kali tapi still nak bercerita .hehe .

err sakit belakang .lain hari kita story mory lagi  okay ?
okayyyyyy masa untuk ciplak dari mr. google :)



makkkkk :) aufaaa ah citaaaa .hehe .tada hikhok pon .apa mcm ?mcm nurul cakap cakap dak maa ?maaa kalau dan esok nak cita pasal boling :) boleh ?hehehhe


0 comments: