jyeahhhhhhhhh aku suka keadaan sekarang :)



alahaii aufa fafaaaaaaaaaaaaaaa .
tgok title pong dah tahu dahhhh .
tgahh hottttt becintaaaa setelah hampir 6 bulann
alaa kelmarin p cs lepak2 ,karok ,mc d jerr .
yang besnyaaa kelmarin ada org sudi nak belanjaa .
duit yg aku simpan2 azie simpan lam tabung dia .
last day aritu dia lupa nak bawak .
sedeh jugak .tapi salah aku jugak suruh dia pgg .
hikhokkk .
weh gila qenduu nak mampoihhhh .akhirnya jumpak jugak .
errr nak kata ramai sgt tuuuu .alaaa nama pon central squaree :)
kalau nak skit sgt hari sekolah pg pg baru nak bukak tu .taklah ramaii .
kedai pon tak bukak lagi rasanya .#err rasanyaa .
heheheh .diaaa banyak dah habiskan duit untuk akuu .
macammm dokkk peqabih diaa mukaaa lama lama makin teballl bukan makin nipis .hehe
alaaaaaa bila dia cakap untuk aku jugak .
yeah untuk aku .
btw terima kasih supermann :)
iloveyouuuuuuuuuu .
hah nak tgok gambarr ?alalala .huduhhh la aku .jap jap sumbatt .


heheheh .ramai budak2 kelas aku mcm tekezuuuttttt im back dgn superman jyeahhh .
salah satunyaaa :)

tkann untuk jadi giantttttt :)



alaa laaaa cakap nakk koll dah pukul 12.40 ni .ok ill waitttt fer you baby <3

actually aufa dia tag oleh ziraaaaa .tapiiiiiiii tak cukup masaa nanti ingatkan aufaaa follow tag tu yeahh :)byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee semuaaaaaaaaaaaaaaaaaa








0 comments: