syokk gilerrrrrrr kat sekolah #gedik


hello baby ?#eleh suke letttue .
haha dah jgn nak gedik sgt k.
saje je boring2 igt nak cita pasal malaysia .tapi dah hilang idea disebabkan tertelan telur kuning#jgn nak merepek boleh tak weh ?
errrr okay sorry sorry.sambung eh
harini alaa bese leee .aku budak ERT .tak perlu lah nak bunuh2 katak .hikhok .
aku gunting2 kain jer .hikhok .#tgah pikir kalaulah aku dok sekolah che tom haritu mesti kena bunuh katak kan ?mesti failed deret2 kan ?ohmai .tak sanggup .
bagus jugak ma ayah aku pikirkan aku yang suka sgt kumpul benda alah merah itu .iaitu G .
hikhok .sejak sejak dok kelas sastera ni .alhamdulillah pertengahan haritu aku okay .banyak A .tapi mai tang ogos aku memain buku apa tak baca .galokk ngat nak main2 hah dapat lah satu G .apa menatang tah aku failed tak igt lokk .
okay lupakan .disebabkan exam aku next week hari ahad exam sc okay .ohmai .mati tekankang lah aku .yaya ja semalam study sj .padahal tidoq huphaphuphap .yang boyfren soh tidoq .reply lah cakap tak ngantok .padahal mata kejap celik kejap bukak .huahua
wehhh mcm dah lari tjuk#okay back to the topic
harini kankan .kita orang gunting kain lerrr #la yang ni jaka cita.buat teruk
okay fine aku buat teruk .kalau rasa tak ska takpayah lah baca eh ?hikhok
okay pada yang suka meh sini .
al maklomlah dulu f1-f3 amik perdagangan so tak reti nak gunting2 kain ni .
nih fist time tau u olss .mmg best lah .
balik umah leh buat baju untuk mak .haha hampeh .
mula mula azie ada jugak tolong aku .okay azie punya kain besok2 kita buat k sayang?harini aku buat pola kau dulu enn ?now gunting kain aku dulu.
fist2 mmg dah aim kain tu dahh .ade mcm bunga tapi macam nak polka dot je so aku namakan dia bunga bulat2 .hikhok .kaler dia mmg menarik ade puink biru merah cana tah .ada dua je stok cg beli .mmg kelas gitu .mmg dah aim ngan fina dari dulu cg beli .tapi tadi aku nak shi-shi pastu g lah toilet .
balik balik je toilet kain tu dah dirembat oleh kwn aku iaitu fina and yana .ohmai .kain aku .#tu kain aku .haha
pastu apa lg tarik muka 14 .#apa tu
azie pon sama naik tarik muka .tau tak dapat baju pa ?kain cotton lah jgak .tapi bunga kecik2 konet .kaler oren .oh tidak kaler oren mana nak bestnya oren uolss bunga tu .nak pakai ngn tudung apa ?cream ke ?sbb tanah dia cream .oh ok cream .okay jugak .
buat teruk boleh hang weh .#hikhok
weh weh mmg lawak lah tadi ada yg jerit sana jerit sini salah gntg kain lah .gunting ada org amik lah .jarum tk cukup lah .weh bangga jadi murid ert mcm mcm leh buat gntg masak sume lah .haha
tapi ada jugak yang pandang hina kelas kiterang .eh korang kalau kelas 5 kamil 2012 dapat 9A'S apa macam terkejut kan kan ?
insyalah aku target 5 bawah je .kalau lebih alhamdulillah .mak aku suh 5 die ckp bukan standart kelas sc dah tu .sc boleh lah nak 4 , 5 A weh .
aduh cg cg pon sume suruh aku pecah rekod sbb dulu dok sc turun kelas sastera .tak straight a mmg tak namanya kelas sc dululah .
nahai gaquu palaaa sat weh.
hahhahahah btw sini saja ja buat gedik cita pasal gunting kain .alhamdulillah tadi kain aku dah siap cuma tinggal nak buat kain je .kurung moden tau u olss kitaorg buat#kelas gitu .
hokhok .dah lah lenguh tangan menekan boipren kita koling2 nuh sajo tak angkat .hahaha kejam .weh gtg now .bye sayang sayang muahhhhh
assalamualaikum .

0 comments: