GC ?



woaaaa
GC ?
cepat buka cepat buka .
eh cup search google apa ttu apa tu GC ?
jeng jeng jeng
haa GC tuu greyson chance lahhh .
haihh sapa tak kenaii .alaa ramai yg cakap tak penah nampak pon budak ni
alolololo tomeynyaaa mamat ni macam JB daa .
haihhh dan dan serch google tgok gambar dia .
dan dan search utube lagu2 diaa .
kalut la mu nii haihh .
aku dah lama kenal dia .cehh bangga lettueee .
bukannn adik aku yang si giant tu haaa .kalut suh aku dgaq dulu2 lagu paparazzi tu
dlu dulu dia mmg dia buat show sllu lagu tu ja dia nyanyi ngn piano .bfor dia buat album dulu
ha lahhh tak lah femes kat malaysia ni .
tapi sejak sejak GC tu datang sini .ya allahhh .
mcam JB lakk .haa JB lakk tak hingat .bekenan si GC ni pulak dahh .
ishhhh tapi dia comel lahh nak ala ala JB gitu ha muka dia kan kan ?
sapa yg tgok aim tu tau lahh dia nyanyi ngan najwa latif yang sebaya aku tu tu ,
ecehh nak jugakk bagi pihh .haha
tapi semalam aku tak tgok .tgok sekeqat ja .
bapak aku tu kalut suh pi tidoq esok nak g skolah
padahal aku tak pi pon .
hehehhe .bagun pagi on FB ya ampunnnn mak aihh GC sajaaa .new feeds penuh nama GC .
dan dan share utube kat FB haih .dan dan buat status awang GC tu haihh .ishhh kalut sungguh budak malaysia ni .rimas pulakkkkk .nak gedik2 suke lettuee .
alololo tomenya GC ni nak buat laki la  nak buat boyfriend .
ya ampun dulu JB sekarang GC lak ?
ih ih budak budak sekarang .yee budak budak .paham kan kan ?HOHO
ha nih aku pon tak lupa jugak la nak melawat GC .
pi la mr youtube .
cari yang AIM18 semalam .ada ada .
jom kita tgokkk .pi la youtubee .
eh cuppp tak payah youtube pon takpaaa .
sekarang tekan 104 .pi la tgokkk .dia habih pukui 3.15 satgi .
dan lagi dan lagi :)

ni unfriend you kut lagu ni .boleh tahan

ni la pagi tadi aku tgok tadi .najwa latif simple ja kan ?

tak lupa jugak nak printscreen kat FB pasal bekenan kat GC ni .ih ih


ya allahh bukan kat fb jaa .kat blog pon ada .hehe


TEKAN GAMBAR UNTUK JADI GAJAH :)

sorry kepada sesiapa yang aku ter-printscreen mohon ampun ya sebagai bahan blog saja ,alah blog kite tak se-femes korang jgn risau tak banyak yang membaca :)

ACTUALLY AKU ADA BUAT AUTO PUBLISH POST .AKU BUAT POST TU 2 HARI YANG LEPAS AND AKU SET DATE HARINI BERSEMPENA NGAN KAWAN AKU NISA AMALIA .TAPI AKU TAK TAHU KENAPA TAK JADI .AKU LETAK PUKUL 07.17 TAPI TATAU PAGI KA MALAM .MEMANG PELIK .KALAU MALAM MESTI 19.17 KAN ?ISH PENIN .TAK MUNCUL2 PON .HAAAA TAK TAHU APA TU AUTO PUBLISH POST ?jom tgok tutorial kak lyssa tekan sini :)









0 comments: