haihhhhhhhhh -.-



hai there people :)
korang sihat takkk ?
akuuu ?akuuu ?err .taktahulah .
aku nak cita pasal apaaa .
semuaaaaaa lost .and im blank .
tadi ada koling2 tiba2 aku ni jahat gila kannn ?
buat bg org hilang mood betul lah .
so bad kan aku ni ?gila jahat sgt sampai nak mampoih .#bolehteratu
aku nak cita kat sekolah tadi lah .
ada bawak bekal .bihun singapore .yeee .mama buat gilo sedap .
aku mmg suka bihun ni pada bihun goreng yg kaler koko ?oren ?haha hentam je'
actually makan untuk rest .tapiiiiiiiiiiiiii lapaqqqqqqqq .
tak tahan bauu diaa sgt menyelerakan .
dan aku pulakk jenis kalau pagi pagi kena makan banyak .heee .malam tak makan dah pon takpaaa .
tu lah badan aku gemukkkss semacam ja skrg ni .
eh tak dulu lagilah takboleh control .
errrrr macam dah tukar topik .
okay back to topic .
semalam ada text azie,mintak dia bawakkan novel yg best best .
aku ak jiwang2 sikit .almaklomlah exam dah habiss .jyeah .aku suka .
yee suka laa .result tunggang tebalik .
hampihhh .alaa bagus la baca pon macam org tak takut exam ,
cakap ja ku takut weh takut weh .
tapi baca tuu memainn je mata ni .bila sebelum baca excited gilessssss .bila dah baca 5 minit lepas tu je
mata dah separuh bukak je aku ni .kalau amik gambar dah macam stim je .mata ikan stim tulah .okay jgn nak merepek sgt boleh tak .
heeeeeee ,bukan apaaaa dia suruh aku tidooo .pastu esok tu nak exam mata bengkak kononnya tak cukup tidur study mmg boleh skor A+ .jawab exam tutup mata pong boleh jwab la brah :)
amacam result kau aufa ?ok tak ?
errrrrrrrrrrrr hahahhahahhaha
macam okay tapi tadi ada yg tak ok .dikira ko la katakan .
haih takut nak habaq mama .
kat hangpa lagi la malu nak habaq .
sejarah lah .
gileessssssssss .teruk sangat .
kenapalah otak aku tidak dapat menerima ?
haiyaaaaaaaa baca je mata tutup baca je mata berat macam ada batu 2 kilo .
mencik lah macam ni .
dah tu sebelum exam baca tempat yg tak kena lak tuh .
naik bukan apa yang aku baca .
ada lah sikit .tapi tulah dah baca pon mata separuh bukak nak masuk otak macam mana ?
kira okay lah baca buku sejarah mata separuh bukak dapat result tera tu ?
haha .lawak sangat satu kelas mmg teruk .cuma ada satu org ja okay sikit .
okay banyak lahhh pada korang .apa pulak okay sikit .hehe
siannn gilaaaa cikgu ngajar kita penat penat ni je korang bagi aku .
mungkin cikgu adaa cakap mcm ni laahh .
kesian jugak tgk ,muka cikgu2 bila bagi ketas  exam kita .selallu macam tu .exam pi lah apa pon .
lainlah exam pj and sivik .hehe .slumber je bagi ketas kat kitaorg .hehhe
okay cukup lah bab yg tu .
nk baca novel kbai

0 comments: