sekolah tadi ...... happening


 
this is what we call friendship :)
hey there people ?
sihat tak harini ?
alhamdulillah sihat .
aku pon sihat ja .
ni ha nak cer cite sikit kat skolah tadi .
ya allah subhanallah .
gelak macam syaitan bak kata aku .
hahaha .mulamula tu pegi sekolah masuk kelas .
oh .guess what ?
yang aku gitau aku pasai keputusan aku menjadi pengawas percubaan haritu tuuu
alaa selama berapa bulak lah kan kan aku jadi pengawas kan kan ?
but aku tak ingat berapa bulan .
yee parents kawan kawan semua orang disekeliling semua support tahu tak .
alhamdulillah syukur kepada allah s.w.t .
aku harini dapat keputusan .
yeeaahhhh !
aku berjaya dalam percubaan pengawas ini .dan aku pon dah menjadi pengawas .
next year tak pakai kain biru .kain hitam lettuee .
haaa tutup cita jangan nak bangga sangat .
oh kay .sambung sambung
okay masuk kelas mula2 borak dulu .
then boring sangat sangat .
aku pon suggest nak main jutaria sharmila bawak :)
yeyeahh .,aku kaya aku kaya .
ha tau dak kann ?kami main main gelak macam nak tekeluaq usus pequt weh .haha .
seriously funny gila si shafina tu kan dia kan banyak hutang woo sama guaa .
sekali kena bayaq 75.500 .ya ampun nak gila dah kawan .asyik masuk port tu ja
haha pity her :'(
then sampai rest kut kita main main duit .
lepas rest .then miza nabila and shima dari 4B datang kelas kitaorang .
lepak lepak .nak tau gossip apaaaaa ?
hoho shuttt tak boleh ni hal pompann .
memang kalau org tak reti nak gaul ngan kitaorg cakap gedik nak mampus la .
hahhaa .gelak gelak bagai nak guling .lepas sorang sorang yang buat lawak .
cita pasal berita2 sekarang la .cita kelantan lah .laki laki tu macam macam .
cita pasai pizza hut lah hoi macam macam .sampai air liur keing and tak kering gusi klau lepak skali .
happening tau you alls :)
oh ya besok ingat taknak g sekolah .
pasal duit 100 tu  ?ohh dapat hari khamis lah .we all form 4 ada temu waris and sapat duit rm100 tu sekali
oh guess what ?
aku ada pujuk ayah aku kata nakk duit rm100 tu terus untuk aku belanja ?and what he says ?ha amiklah .cehh senang jaa .rm100 beli barang sekolah ?memang lepas bag sekolah ja lah .
hoho .wehhh .nak tahu satu cerita takk ?alaaa ni baca ni dulu bacani dulu TEKAN SINI .
dah baca kan kan ?
haa nisa amalia mukhtar dah pon maafkan aku .
malam birthday dia tu .dia takdak kred .
aku ni beranikan diri send msg wish birthday kat dia .
ptg tu dia tak reply .
but lam 1 a.m sumting dia buat call me back .aku terjaga .
and aku tak hirau pasal kred pon .ingatkan dia nak cakap apa .
dan dia maafkan aku pon .cuma buat sementara waktu ni .dia tak boleh nak contact aku 
sebab maybe dia belum top up rasanya .
then aku ingat nak jumpak dia .but she said bila dia jumpak aku mesti dia takleh lupak apa yg berlaku .dia tak boleh lupa apa yang aku buat kat dia .
hm .aku sedih tapi gembira kerana dia tak lupa aku dia tak benci aku dia maafkan aku .
aku sayang hang tau nisa tau ?
kita dah kenal lebih kurang 4 years right ?lama kan kan ?
yee aku paham kau ada kawan2 and family yang tak suka aku kawan ngan kau .
depaa takut aku buat lagi kan kan ?
aku dah janji dengan hang nisa aku tak buat lagi .
kat sesiapa pon aku janji aku tak buat .
okay lah aku lapar aku pi makan dulu nahh .
kbyeeeeeee

0 comments: