apa dah tukar nama ?



Tumblr_llmwa19gam1qagoujo1_400_large

hai semuaaaaaaaaaaaaaaaaaa .
maaf lah selama ni aufa senyap ja kann ?
hmm banyak kenangan sebenarnya .
ada manis ada pahit .boleh tak kalau blog style kita cakap then dia akan keluar sebijik mcm pekataan yg kita citee tu .
kat sini nak tekankan sebenarnya---sebenarnya aufa malas nak type .
bila update blog setiap hari tapi sampai boleh kira 60 patah perkataan mana lah bess .mananya belajar kelas sastera karangnya hanya 60 patah perkataan .ohmai .rugi la babe .dok tebeliak mata setiap hari pergi sekolah
haaaaaa title atas kemain .yaaaaaa makin hari makin rindu aku dengan superman .tapi cakap dah single ??
yaa memang aku single .aku takdak sesapa weh .aku just tungu dia jee .
ahhhh diaaa superman ?tak kenal ?haa qobek lah blog usang aku ni ha .ada kot .
heheheh .hmm maa jgn  maqah .maa tau an perangai aufa mcm mana ann an ?
alaaah aufa tunggu ja .dia mai ka tak ka .tu lain cita makkk .hehew
erghh malas nak komen pasal superman banyak2 kat situ .
cukuplah aku sorang2 ja yang ingat ingat kenangan dulu .
superman tinggal aku mcmtu jaa .
ya mcmtuu ja .
dia selalu buat mcm ni .aku dah paham mcm mana dia .
tapi kenapa aku masih nak tunggu diaa .errr sebab aku ada superman jaaa .org len sah sah dahh tanakkk .
woiiiiiiiiiiiiiiiii pompuan cukup !
haha okok cukup cukup aku benci asal type ja emo lebih lam blog ni .sbb tu la salah satunya aku malas nak type kat blog ni .hehe .
errrrrrrrrr aku baca blog fara tadi .hm .untung kan diaa .mereka berdua so sweet .jeles tahu .hmm
akuuuuuuuuuuuu ?akuuuu ahhhhhhhhhhhh rindu hang tau dak .hang pi mana hilang ?
kalaulah aku ni nak ikutkan mc nak ber drama jer .pegi rumah dia merayu menangis depan rumah dia .tapi pikiaq2 balik malu pulak .aku pon ada maruah .gila ka pa mak dia katok ngan penyapu haa kan ?
buat dia halau aku balik tak ke malu aufa ?haha
aku harap suatu hari nanti kau datang kau kol aku ke kau jumpak aku ke .
tak kira lah kau cakap kau tanak aku ke kau nak aku ke .tapi aku rasa itu lah saat yang aku impika .aku rindu kau nak gila tau tak ?
hmmm nanti aufa dah nak deactive fb .and blog ni aku takkan buat apa apa .mana tahu aku ada cita cita bess kan ?weekend aku cita jee kat sini kan ?ah next year lah .insyallah aku free aku cita k ?
sbb next year tusyen la .ahh hp pon dah takde mama nak ambik .tapi aku mintak jugak weekend bagi jela aku amik kejap .nak msg membe2 ke apa ka .nak tuisyen senang nak kol mama .takan taktau maa aku ni sentiasa kena kol bila aku balik sekolah ka apa .haha paham2 jela maak :)
ohh pasal spm .ahh aku anak sulung .yee aku kena belajar sungguh sungguh .
cikgu cikgu mak ayah aku family aku yg lain mengharapkan aku .
aku dok kelas mcm ni .takan tak boleh kumpul banyak A kan ?hum insyallah boleh kot .hm kot .aku akan usaha .tgok budak budak pmr kat facebook banyak nya cemerlang .macam pmr aku dulu aku tak bngga pon .padan lah dulu dulu main gila gila .tak rasa mcm dok pmr pon .haha berrrrrrlagak .
bak kata amelia meli :)

USAHA ,BERDOA ,BERTAWAKAL ,

dia cakap kalau berusaha tapi tak berdoa kat Allah pon ,baca buku sungguh sungguh pon tak jadi jugak kan ?penat ja baca buku pegang buku sampai kalau boleh di meja makan pon letak sekali konon baca buku .
pastu kalau kita berdoa siang pagi malam buta buta .sujud segala solat sunat pon tak menjadi jugak .kenalah baca buku jugak kenalah doa jugak .kita kena tawakal ,ingat Allah .itu ja tiga diatas tu jaaa .
ni aku amik dari kata kata meli .dia dapat 8A's ohhhhhhh .bangga tgok diaaa .

mama pon ada berpesan .yup suruh sembahyang kak .sembahyang .haishhhhh .aku ni pemalas sikit .
tambah tambah cuti2 ni .kerja sekolah tu haishhhhhh banyak lagi aku tak siap sipa .bak kata jiha (amlucifer walawey) turunlah lah jawapan dari langit .hikhik .rare kan ?

dah panjang berjela dah aku pon .kalau ikutkan jari aku ni ajin taip banyak lagi cita time cuti cuti ni .bess happening and enjoy ! next year gamaknya kawan ngan buku jelah .heee .
nak ucap siap siap 2012 pliss be nice to me !semoga aku dapat keputusan yang cemerlang atas segala usaha yang aku buat selama 2 tahun ni .alamak mcm spm esok je .haha lawakkk .tak padan ngan ketimggian .kalau sapa sapa yang tak kenal aku kan ?kalau tgok aku kan tak macam senior si sekolah menengah jee ,mcm budak fom2 .hehe fom1 macam tak sesuai sbb aku ni tadelah selekeh sgt okay .
hm kat skolah nanti busy lah yee kak uniform baru .hehe kasut bertukar jadi black .oyeah .aku kena tegas .kena displin .aku takleh buat jahat sgt la .nak kuaq gi toilet bila boring .hehe .alaaaaaaaaaaa .takpa aku akan ubah jadi budak baik for jaga nama baik prefect skolah convent .hehe hek eleh .bak kata sapa ahh watlek .haha aku tal reti la lek lek .mmg aku mcm ni dari dulu ta reti nak rilek2 .hehe
oyeahhhhhhh mama dah dok panggil aku dari tadi suruh kemas kat tingkat atas .eceh bajet rumah tiga tingkat .hehe .okay semua guaa  chaw dulu .korang jaga diri baik baik ye sayang sayang sekalian ?
and superman :) take care .i'll waiting for you <3


kan bess ada mug macam ni stiap har bancuh ayaq dalam ni .hehe tak pandang mug lain dah .hikhik

semalam tiduq lewat jugak .mentang mentang bapak demam boleh tgok tv .astro ria ada apa tuh biar mimpi sampai ke bintang ?apa komen anda ?bess kann kannn ?bess lah kawan bagi ipad 2 and iphone 4 .haha untung untung :)

0 comments: