today punya cerita



helloooooo people :)
harini pagi buta dah bangun tau u oolss .haha
semangat jyeah :)
aku bgun pon sebab baby nola tu yg kejut aku .
dia kejut aku pon sebabkan dia bgun turun bawah tadak sapa .ayah aku and adik aku naik bicycle .and maa aku g keja .haih bgun lah pukol tujuh .
padahal mgntuk gila sebab sblum subuh pon aku dh bgun terjaga mcm aku bgn g skolah sllu .pastu bgn bgn je pikiaq harini hari apa ?sekolah dah ka ?tgk hp okay boleh tido .tapiiiiiiiiiiiiiii .ada msg .bnyak gileee tekejut aku baca serious tak mgantuk .aduh mak nangis seround .serious tersentuh hati .haha .
ni aku punya cerita lha .sapa taatau silalah diam okay baby ?
haaaaa good good :)
ok dah tutup satgi nangis for the 3rd round lak .yelah dah type ni sambil dengar lagu gila menyentuh perasaan .omg lagu mau tau lahhhhh .hahhaha jiwang pagi pagi buta
aku akan menyayangimu .kukan setia kepadamu .kukan selalu disisimu seumur hiidupmu .
oh yaaa weh aku akan tunggu hang weh
byeeeeeeeeeeeeeeeee 

 

 

0 comments: