aku cemburu


&8220;I don&8217;t want anyone else to realize how amazing you are.&8221;

helllo people .
tgk pada tiltle ponn dah tahu mesti bab becintaaa .takan nak jeles pasal kawan kan ?
ahh yee aku mengaku aku jeless .jeles sgt sgt .
rasa mcm nak teriak nak bebai lah semalam.
macam terkena balik .patut lah tanak bgtau password .hm apa boleh buat kan ?
kita dah bg tau dia .tapi dia tanak .tah apa ada dalam tuh .
takpalah saya kan jahat saya yang patut diselongkar awak tu baik sgt .awak baik sgt .
tak penah nak sakitkan saya .saya jahat pemainkan awak kan sayang ?
yeee saya dah mengaku dan saya tengah berubah sebab saya sayang awak .awak sorang ja .awak saya tak layan mana mana laki dah walaupun dengan membalas 'hai' .sebab awak lah saya buat macam ni .
macam yang awak letak tgn saya kat dada awak haritu .saya tahu betapa hancurnya hati awak disebabkan saya kan ?tapiiiiiii saya dah berjanji dengan diri saya .saya nak awak jerrrrrr .saya tanak org lain .ponn .
tapi selepas apa dah jadi awak pulak main mesra dengan dia .org yang saya kenal pulak hah .ala dia mcmta tahu yg awak tu saya yang punya .dan awak pun takan tak tahu yg saya tu sayang awak uh ?
awak sedih tau tak .sedih sbb pasal ni lah .saya takut .saya takut kehilangan awak .awakkk saya tanakkk benda ni belaku lagi .apa boleh saya buat ?awakkk apa boleh saya buat ?
dengan hnya menceritakan kat blog ni ?mcm tu ja ?saya nak lepas kat sapa lagi awak ?
semua org tak paham saya sayang awak .awak pon mcm dah kurang paham .sbb tu awak buat benda tu .saya tak suka .terus terang saya cakap .i hope so yang dia takkan dapat awak dari saya .tapi apa boleh saya buat awakkkkk .apa bolehh sayaaa buatt ?nak msg awak pon tak bolehhhh .nak msg awak ponn tak boleh .awak cakap tinggal awak seminggu .semingg tu mcam setahun awak tahu .everytime saya tgk hp tade sape2 msg .awaakk tak ckp  yg awak nak msg saya awak rindu sy ponn .sometime syg hampir2 nak send kat awak .tp saya takut .awak tambah lgg masa untuk kite msgg .hm cubaannn kan ?

|
\/
tekan gambar untuk jadi giant sungai petani
ni dia pya wall .hm 


tekan untuk jadi giant sungai petani
bawah ni pompuan tu pya wall .hm
|
\/

korang nampak tak nampak takkkkkkk ?
merata nama diorggg duaaa ni kan kannn ?
sakitttttt .sakit melihatttt

i dont wanna let u go baby :(
awak jgn sampai dia tu kat tgn awak .
saya tak tahu apa dah terjadi dengan saya tahu apa awak buat sekrang saya tak tahu awak sihat ke.
saya tak tahu awak dah makan belum .saya tak tahu semua tentang awk buat masa sekarang .
I JUST WANT TO HUG YOU SO MUCH RIGHT NOW B !









0 comments: