fuyyo fuyyo



hi people :)
aufa mucul lagi .jyeah
jengjengjeng .
nak cercita pasai apa ehh ?
haaaaaaa .
pasai kat sekolah tadi ?apa macam ?
#alaa syik2 skolah .
yalah cita pasai bopren mak marah .hehe
last day school for twenty eleven :)
yeahhhhhh dan result pon dah dapat .
oka start cita dari awal .
pagi pagi macam biasa jaga gate sekolah .
harini seorang saja yang lewat dan orang yang sama :) 
malas nak mention tapi dia style buat selamba ayam ja dia .
ayam pon tak macam tu .
dalam 3 hari turut2 asyik aku aja yang tulis nama dia .yup bagi pihak (b.p) .signature pon macak cakar ayam ja .yalaa dah tuan tu jalan macam ayam .haha tak lawak tak lwak .gelak lah.
ok jgn nak rempeyek sgt hoi minah .
then naik kelas boleh tahan ramai .yaa nak amik duit rm100 .
apa lg .yang takdak pon budak2 g kem .
yang lain datang .kecuali sorang oreng ptih ni semalam ya ya msg aku tya parents mai bila padahal tgu kat depan tu satu kaki pon aku tak nmpak oreng putih ni .nak ayam butoi .
haha .sakit hati jugak .dia tak datang tapi 100 dalam tgn .dia wakilkan mak dia .amboi amboi kau oreng putih .hahha oreng putih tuuuuuuuuu namanyaa filzah a.k.a yana michiko :)
jeng jeng jeng .then masuk lab sebab kitaorang dah kemas kelas .alaaa biasalah budaya tutup sekolah .eceh habis bersih lettuee?
hehe turun lab tu ada spotcek .jengjengjeng .aku ni kan dah jadi prefect .ceh bangga .dengan lemah gemalai nya aku jalan ke depan tya soalan bodoh .
"wehh aku ni prefect baru pong kena kan spotcek diorang ?"
"tudiaaaa .kenaa laa kan dah nama prefect ?"
hah senyap .
ok mula operasi .hm ada oreng kena rampas lettue .ok shhh .
lepastu rest .makan koteow macam biasa lah .tak sedap pon .tau tau ja dia nak tutup kantin dah
hehe last2 lepak lepak mak aku datang nak sign rekod .
hah apaa tak dengaq ?hoho
ha lahh aku tak pandai mana ponnn .alaa bukan budak sc macam korang .result pon pada pada la jugak
dapat no 1 dalam kelas .
and dapat no 41/161 
dapat 4A+   and 1A.
yang len secret .ala kalau secret tu paham paham la lain pada A lettuee ?
hehhe .dah dah diam .balik balik maknjang belanja icecream .
hehe .pastu tya mak adik dapat bapaaa ?gelakkk syaitan la aku .
aku menang dengan dia wehh .sebodoh2 aku semainmain aku .teruk lagi dia pada aku .
serious aku ketawa ala ala syaiton gitu haa ?
apa macam balik tu amik dia .siap tutup mukaa .tau pon malu ,.
yang dulu ya ya ya ya ya ya ya macam dapat 5A .
nak tau dapat bapa ?
hoho .2A 2B 1C .
paling tak tahan C dia apaa ?english !sah sah takleh amik TESL .
haaa math dapat B .hooho padan muka .
dulu masa UPSR math aku dapat A .
ceh konon2 aku ni pon pandai lah math upsr punya cece nak la ajaq adik sikit2 .
tapi yang adik tu bangga lebih .ajaq ni sikit tak kena nu tak kena .
toksah mhung la awang oi .
tulah bangga lebih .eh silap bangla lebih .gutu la result hang .
btw tahniah sangat sangat !
xbox takdok la supra tadok la adik giant oi .
kbaiiiiiiiiiii

0 comments: