2012 bring it on :)


397587_10150570985245030_71392670029_11432098_1205214611_n_large

haiii semuaaaaaaaa  sihat takk /aufaaaa ?alhamdulillah sihat .tadi pagi pagi lagi bangun and text him .

hekhek .until now aku kol dia belum pick up phone .maybe tbelum bangun tidur lagi kot .heheaku sengaja nak taip .nak buat entry pagi pagi ni .boring sangat .tuu tgok tgok mhi apa tu abby fana n wardina dah tak jd cakap2 kat mhi .hehe .sedih tgok diorang nangis pasang pulak lagu memori terciptaa .ehh 3azam ingat lagi tak yang titewrr nyanyi lagu ni ramai ramai .alamak rindu dan sedih sangat kiteorang nak berpisah :(umm ingat untill now :)

aku try taip entry ni sepanjang yang aku bisa ya dongg ?haaaaaaaa sapa yang aku dia tahu la status akuuu .ahh nak printscreen bapak aku padam photoscape .jadi aku copy jelah ehh .macamni bunyinyaaa .jengjengjeng 
-___-

‎2012 is coming :) maka SPM pon hampir :) and azam aku for 2012 ahh dapat tunaikan permintaan mama ayah cikgu2 family lain dan aufa sendiri untuk dapat keputusan cemerlang ,tak harap sangat nak straight A's tapi kalau dah usaha lebih dpat tu pon insyaallah lah boleh lebih :) go aufaaa !chaiyokk !study2 doa2 solat2 .apa lagi ?haa dengaq cakap parents and cikguu :) 

bukak lagu IT WLL RAIN .pakai headphonee .kalau feel lagu ni betul mak aii .tambah2 teringat kenangan 2011 .memang rain sungguh lahh akuu oiii .makkkk aku akan rindu kan kenangan manis aku di 2011 .insyallah aku ingat sampai bila bila .termanis bak kata nurul cakapcakap .yang terpahit tu pulak kita amik iktibar sebagai hikmah ke hapa kan ?semoga 2012 lebih indah dari tahun ini .AMIN~

Tumblr_lx3e3tu5hb1qi7225o1_500_large

ohhhhh semua ni aku amik dari drafts kat atas ni .hekhek .

alaaa lama tak makan nutella ngan gardenia .nanti nak beli lah kat tesco .hehe
malas nak cita pasal superman .dia boleh tengking2 marah aku sebab aku kol dia tak berhenti henti .pandai pandai naa jaga diri .
mungkin 2012 ni kan awak hal awak .saya hal saya kan sayang ?hm stop it aufa jgn start emo .

okayyyyyyy .nak cita apa yaa pagi pagi ni ?
tadi bgun lagi aku dah mandi entah kenapa excited mandi .haha sepanjang cuti hujun tahun 2011 tak penah2 aku mandi pukul 8a.m haha funny kay .
aku mandi sebab semalam ada rancang dengan mama nak gi teman maa g ppd and skolah mail .tu ha adik yang nak masuk fom 1 tu pi mail ja .bakaq aqang kedekut gilaaaa dari bila taun family aku nak pi takpi tak penah penah accept sekoq pon family aku .so sad never die .haha .
kalau adik aku pi bakaq aqang boleh dia bagi surat cinta aku kat FA .haha lawakkkkkkkkkkkkkk lawakkkkkkkkkkkkkkkkkk .alaa kan titewrr 3hb ni nak hantaq hp kat mama alaa so sad :'(
and then fb malam tu or esok ptg ke hapa aku nak deactive fb .haishhh i will miss you forever my baby facebook .atoto macam buduh ja .

Tumblr_lx3hlcemko1r79fego1_500_large

cakap pasal 2012 .
hemm hemm .

NEW YEAR
NEW LIFE
NEW BEGINNING
NEW HOPES
NEW DREAMS
:)

Yt03mdamyj02mdamyz1bdmvuaximzd05nizlptq0jmy9i2yxzwzlnsznpsmymjfmntymad1lruvqjmk9q0fmtszqpuforczrpuvosk9zjmw9wu9vuiaymdeyjm09y3jvd24ucg5njm49bm9uzs5wbmc=_large

haha boleh ka enjoyy ?
bukan ka cakappp nakk pegang buku ja sediaa ?tak boleh hang out ngan kawan kwan ?
tak boleh ipi cs perhabiskan duit for movie and karok ?
ahhhhhhhhhhh tulahhh enjoy ka study ?hekhek .
ada kot certain part yang enjoyy .alaa kat sekolaahh maybe ada party ka .cheh berlagak .
alaa birthday party ngan family .takan orang enjoy kita sikit pon tak boleh follow ?alaaaa tak bes laa .baik study kat jail macamni .tadak nampak duniaa tak lah jelly =_=
entahlahh aufa try buat sebagus bagus mungkin jyeah :)
azam la ni azam la ni .ala tgok ja statusss .hekhek .
hmm esok dah nak deactive fb k .kite clash kejap hhh .nanti kaple balik after spm .i will miss you forever baby :)hmmm sob sob sedih tau nak pisahhh .
 2012 PLEASE LAH BE GOOD TO US :)

aku nak spm ni aku nak focuss ni .haishhh apa nak type lagi eh ?hmm aku lapaq act .
tak makan pagi lagi .sian aku .ni mak aku baru balik
oh ada satu cerita adik aku kan budak baru nak up .alaa fom 1 dah diaa tiss year .nak tau apa dia cakap pagi pagi tadi .hekhek.dgann suara garaunyaaaa menjerit

"yeahhhhhhhhhhhh ,harini aku dah form 1"

hoi adik sumpah lawak bodoh .yang aku dah nak form 5 ni lah nak ke sekolah rendah sebab aku benci nak spm aku takut .
tahu tak aku jelly dengan kezen aku yang kecik konet comel lote ikat tocang dua *haha merepek
tapi betul muka dorang suci putih lepak merah pink comel lote okay
muka aku ni dah masam cuka dah pahit dah tahu tak .kedut pon dah ada kadang kadang .okay tipu
hahaha betul lah tension exam pfttt =_=
hmm lapaq mau makan .mintak2 wanie nor jadi cs .tension okay dok rumah .tefon sikit pon tak bunyik .memang aku dengan rela hati pon nak hantaq mama my hp .takkan rindu pon hp .tapi sedih tak bisa dengaq lagu it will rain sudah .hehe

duit tadak lah hujung2 tahun ni .lam poket adalah rm20 .haiyaaaaaa ,nasib muvii rm5 .hekhek

396091_10150501032563184_587748183_8756386_768902136_n_large

nanti aku free aku update lagi hokayyyyy ?
hohohorlicks 
tah papa .kay babaiiiii muahhhhhhhhhh



0 comments: