im here :)


Tumblr_lb1nacgrds1qajjdco1_500_large

hai assalamualaikum semuaaaaaa ceh bajet ramai reader setia .ha ha ha 
ahhh nak cita apa yaaa ?
ahahhhhhh apa lagi sekolah letuu .
hmmm okay kot .ah dah jadi prefect banyak la sikit kerjaa .
ahhhhh pasal awal awal sekolah tuu macam excited gilaa lahh 
sebabnyaa apa lam kepala otak only SPM .hehe
pastu masuk ja kelas suma macam diam sikit tak bising sangat 
pastu tak tidur pon dalam kelas .yang muka2 tidur tuuu semuaa mcam tak ngantok .haha serious lawak.fake
ahhhh pastu cikgu2 yang masuk semua bagi nasihat bla bla .pasal SPM .everything this year is all about SPM .haha tunggang tebalik ayat aku .
Maiadifferentcolourquotes-23_large
aihhhhhhhhhhhhhh .pastu pulak jumaat ja aku pergi tuisyen einstein .
ahhh dah pg pii tsyn math then balik pulak makan solat pi pulak sc ptg tuu .
ya allah sumpah penat .haishhh .
ni nanti nak kena cari tuisyen seni .kena amik jugak papon sebab nak buat kerja khusus eh folio eh modul .ah apa ah org panggil ?haha terlupaaa .ni kes kalut nak type adik aku si gendut tu nak gunaa .
saja ja update kesian pulak tgok macam takdap bahan ja blog aku .dah boring lak tgokkk .hekhek

1888014_460s_v1_large

pastu sekrang aku ada jugak ahh hari sabtu ada gerko .iaitu perjumpaan kelab and unit uniform .
oh yeah tadi tgok kat papan koko sekolah kan kitewwwww dapat kelab bolinggg :)
yeahh alhamdulillah aku tak tukaq pon kelab .
masa buat pemilihan dulu kan aku buh boling,badminton and bola baling .andd aku dapat bowling .sumpah nak peluk ja si azie bff aku tu .hekhek
harini dia sakit kaki pulakk siannn diaa .
azie sayang kau jaga diri yaaa cuti raya cina ni .
ahhh nanti gi hospital kay ?take care kaki tuuu .nanti nak pi library susah .hehe

Tumblr_lxyjqelzaz1rnot26o1_500_large

ahhhhhhhhhhh nak cita pa lagi .haa nanti kan ada bufday party theme angry bird .
hekhek bufday cousin .
ahh kenduri pon banyak .hek hek .
jom bina lemak dan badan :)
hek hek

388737_307800335909819_100000395661370_962080_1439223363_n_large

wehhhhhhh kite kan dah contact dengan dia .ALHAMDULILLAH sangat sangat ,
so far kite nak sangat back mcm dulu .kita putar masaaaa :)
heheheh .apa apa pon ily .
kbyeeeeeeeeeee out makannnnn 

nanti kite free kit update lain kay ?


0 comments: