penat jugak nohhh -.-


Tumblr_ltuuju19du1qdtmtzo1_500_large
hai everyoneee :)
hai hai hai .eceh gediknyewrrr
aku nak cerita apa yaa ?
act kan kalau macam aku termenung sikit kan .mesti aku macam berkata kata dalam hati
konon kononnya macam menaip entry dalam blog .
idea menaip time tu memang belambak2 .sampaikan sometimes aku tergelak2 sebab aku
berkata kata dalam hati .amacam apa tknik interior monolog ke hapa tah .
lupa dahh sastera .qasa qasa takleh pi lah bila tukaq cikgu baru ni .nak cikgu hashim balik
rindu diaa .even dia macam marah marah tapi cara dia mengajar berkesan ,teknik menjawab pon dia selalu tekankan .senang ok dapat markah .tapi sekarang ,hm asal masuk kelas ja salin nota ,baca pantun syair ,gurindam semua ,memang lah silibus habis cepat .tapi hm camnaa teknik jawab soalan spm nanti
i hope so nanti nak dekat percubaan dia bagi lah tips2 atau teknik jawab exam .hehe
aminnnn ~

errr sekarang ni aku selalu sibuk .yes im busy .busy gila .bukan busy body .tadak time dah nak busy body macam dulu dlu .
aku sekarang sibuk dengan kerja khusus seni iaitu paper 3.
ahhh aku pilih tajuk ukiran kayu .
penat gila buat benda ni .ada lam 11 atau 12 pages kot .
haaa sekolah convent laju kayy .
ada sch yang belum dapat soalan .haha lemm
act bukan depa pos ka pa .amik dari internet lahh.
haha kann kita pon print untuk cikgu kayy

okay stop cakap pasal seni .hm 
aku setiap hari busy .okay tunjuk jadual this week
ahad tak stayback .balik balik onl
isnin aku tadak apa apa ,but teman azie stayback dia ada latihan rumah sukan .baik kan aku?malam tu aku tuisyen lak .
selasa ada latihan rumah sukan ,lari 15 round padang .memey lembik pon
rabu lak act ada kawad tapi at the same time aku ada bowling so prefer pi boling sbb cg nak pilih untuk pi lawan awal bulan 3 nihh .
khamis pulak tadak apa pon balik onlinee .
jumaat ada tuisyen ,math and science .haishh
sabtu lakk .ada merentas desaa kot ,dah tu lepas merentas desa ada ceramah maulidur rasul .
YA ALLAH SERONOKNYA ,INDAHNYA BUDAK SPM
cepatlah sikit bulan november Ya Allah :(

haha sorry lambat tadi layan megan nicole .
eh dia comel aite ?
hari baru rasa macam boleh type panjg panjg tapi hujan lak so takbleh lah lama
aduh lapaq lak .mama pon belum balik .korang dah makan belum ?
err aku just nak bagitahu yang aku rindu hang tu jaaa .haha kan superman ?haha err gediks kan kan ?

Tumblr_lzqc7andgk1qieq9mo1_500_large
yaaa tgok laa atas  tu .haha
gedik sat ja kayy .

oh aufa apa cer ?
boboy dah balik kaa ?
hmm not yett .and boboy takan balik dahh .
dugaan hidup .and wafi kata ada hikmah .
tapi aku tgok tgok balik kucing2 ni mana dok lama pon ngan aku .macam lah gegirl harituu .dia tinggalkan aku .and dia takdak dah lam dunia ni .yang tinggal hanyalah sebatang kayu yang aku cucuk kat tanah as batu nisan la kononya .nak reput dah pon aku tengok .hehe .tulah Allah sayang gegirl .
pasal boboy laj haritu ah mama buh dia lam sangkaq before pi kerja .
pastu dia mengamuk apa tah cakaq abih paper,makanan pon teraboq .
mama pa lagi bukak jela pintu sangkaq tu .
ha dah tu aku balik sekolah panggil ja dia tak muncul .
merata aku cari .2,3 kali aku cari kat taman .
seriously aku menangis kehilangan boboy .sampai ke longkang2 semak samun pon aku pi caqi boboy .lam umah orang pon aku ushaaa .tapi boboy still tadak .dah 2,3 hari dia tak balik .hmm
takpalah mungkin aku dengan boboy tadak rezeki nah hidup lama .
tak sempat tgok dia besaq2 .mesti hensem kan dia ?hehek

asal cita pasal penat nak cita pasal boboy lak .takdapa saja ja cuma rindukan boboy .sapa ada peganti boboy ?
boleh bagi aufaa takkkkk ?i want ~
haha boring kat rumah takleh dah manja ngan boboy .even boboy tu naughty gilaa .
suka gigit orang .hehe btw boboy kalau boboy tahu jalan balik .cepatlah aufa rindu boboy .
and kalau boboy ada dengan tuan baru .jangan naughty sangat kayy >jgnlah gigit dia sgt nanti putus jari .okay hiperbola eh silap metafora eh silap .ah papa ja .
and kalau boboy dah tade lam dunia ni kan boboy .
hmm moga boboy tenang ya dia sana .im sorry for everything boboy .
okayyy babayyyy


0 comments: