contributions for rara's zikri medical expenses


assalamualaikum .koranggg
tgk tajuk pon mcm dah tahu kan ?
haaaaaaaa pada sapa yg tak tahu tuuuu .jap aku kasi link .nah tekan sini !
ha dah tgok kan ?tulah cite die .die da lama dah jadi .lam 2 months kot .haa .sina kan diee ?
pade sape yg berkemampuan dermalah untuk die .lets make a donation .mcm ape yg mak die cakap doa pon dah cukup .pray for her .shes preety ryte ?mmg tak nafikan .kalah artis yaw .so sweet mka dia .bak kata maa aku tadi tu .siann dia .tu maybe ada lah hikmah tu .Allah sygkan die .moga moga lah die cepat sembuh .
mmg lawaaa lah dia .laki tgk jatuh cinta terus .haha aufa sudah ! kalau nak tahu lebih lanjut .nak tgok apa apa ke apa ka apa ka .ok stop ! rara's zikry_pray for her .tekan situ kay ?
korang nak tgk pic dia ?haa nahh modellll sorang yang lawa nak mampus .jeles tgk dia .


see lawa kan ?


facebook die rara zikry

thats all .saja nak bagitahu korang bagi yang tidak tahu lo .pity her :(


0 comments: