eraa baikkk gileeeee :)


assalamualaikum :)

nah tgk niii :)

tgk tgk .simple but kemas kann yangg ?haaa 

blog macam ni pon aku sukaaa .sjuk je mata memandangg .blog ni era yang tolong edit .hehehe .tak kenal mana eraaa nahh .baca entry niii .TEKANSINI SINI SINI .haa .tudiaaaaa keluaq dahh .

tadi dia ada chat aku yang lepas ni sesapa yang nak mintak diaa edit blog koranggg .dia mintak rm5 jee .tak bnyak weh .bank in die kay ?papa contact lah die ni facebook die k ? nurul fazirah azman .dalam dunia ni mana nak freenyee .alaa lgipon kan wehh .sblum die dah bnyak die tolong orang editkan tapi tak minte papa pong .biarlah duit ni pong dia buat simpanan tau .bukannya nak belanja beli bag 2k .hehhe alaaa JK ja lah haihh .mara lettuee ?ok dah afa oi .saja jee nak bagitau yang ni jee .mana tahu tgah cari org tok edit kan blog korang kee .hehhe .lgpon aku dah view bnyakkk blog yang dok buat tuto ni .hadoii mahal laaa jugak diorg letak harga untuk edit tuhh .ummm kalau aku pikir topap lagi bagus .aku edit lah senang .hehehe .ikotlah pada yang kaya mampu lah kot .okay weh aku nak blogwalking .heheheh 

korang nak tahu kenapa blog korang virus macam aku dulu yang ada malware detected tu ?aku dah tahu punca dia .ni sebab baca blog kak lyssa .ni baca ni :) blog lyssa faizureen



0 comments: