melatah


assalamualaikummmmmmmmmmmmmmm ........

haha .jawab ahhh .
harini aku nak cakap pasal melatah .hehe
sapa melatahhh ?angkat kaki .cepattt .haa satu dua tiga empat .tudiaaaa ramainyaaaaa .ish ish .
haa disini saya ingin memberitahu yang saya pon turut serta tergolong dalam golongan melatah ini ye ?hehe .
tapi tak seterukkk mana yang korang sangkakan la yangg oii .hehe malu tauu .
tapi kadang tu mcam benci sbb  menjadi2 la melatah ni .stgah yg mcm betul oklah ,boleh gelak tawa ngan dia lagi .tapi kadang mcm over jee .kawan aku ada la sorang .hehe lawakkkk .time rehat bulan bulan posa ni mmg aku keje kacau die je .reaksi muka diaaa .mmg lawakkkk .hehehe .aku taklah melatah teruk sgt .habis tekejt baru la mcm melatah .kdg tu kuaq ja apa yg lam fikiran tu .heheh .pelik pelik .alooo baru nak cite panjang je .mak aku kacau line nak ajak beli perabot ape tah .al maklomlh nak raya la katekan .huahuahua .
ni nakkk mandi nak besiappp .mak bising .ohh yaaa anda mahu lihat video melatah ?tekan tekan
actually banyak tapiiiiiiiiiiiii aku rembat mana ada je .heheh tgoklah buat jamu mata bosan bosan .boleh ketawa kuaq air mata kan ?tak la kering mata tu .heheh
kbye iloveyou .muahmuah

0 comments: