lifeless :|


Tumblr_lymmr5wwyc1ql5m5ao1_1280_large

hai semuaaaaaaaaaaaaaa :)
assalamualaikum .
harini pagi pagi online dahh .niat nak update tapi dok buat ni buat nuu .
aku rasa tak panjang macam karangan sangat lah harini punya entry yaa ?
sebabnya masa tak menentukan last minutes baru nak update .
macam biasa cerita pasal diri sendiri .
ahhh benda setiap hari buat
oh yaaa selamat bercuti .
mari selawat ramai ramai ya bagi umat Islam :)

teringat masa sekolah rendah aku la tekong nasyid .
nyanyi lagu nasyid Rasulullah :)
by in team .
hahhahah nyanyi tamau tamau .

sekarang ni aku ada banyak masalh .
yes im admit aku salah semua niii :)
aku tak selidik awai awai men hentam serbu ja kan ?
tulah aku tengah bergaduh ngan FA .
sampai aku tak pikiaq effect kawan2 ex bf and FA.
tambah tambah effect diri aku sendiri .
dalam benda benda macam ni ada jugak yang datang mintak semuaaa .
aku tak mintak semua ni .
entah ah sekrang ni setiap hari setiap masa aku teringat apa suma aku buat mesti ada kaitan ngan hang
aku pon tatau lgsg benda ni semua .dia yang bagitau aku .
and apa apa ja yang korang cakap aku dah tersalah anggap.
aku dah macam orang gila dah ni .
aku tak cukup kuat semua ni .
takpa hang jangan risau aku tak kacau semua bf bf hang ni .
aku dah penat semua ni .tapi tulah dah aku tatau apa apa ttg hang
so apa apa mesti ada kaitan ngan hang kan ?
aku harap sgt lepas ni hang boleh accpt aku as a friend hang balik ,
aku bukan nak mintak simpati dah bapa tahun dah aku kawan ngan hang kan ?
ikut suka lah .kita semua dah besaq pn .
aku mintak maaf lah sekrang pon aku dah tadak papa dah
pasai about tu pon aku dah padam aku tak perasan pon yang aku lupa delete .
sorry la nahhh .minggu tu aku SS .
hahah teringat zaman che tom suka sangat kata kat orang SS .sekalu ngan aku SS .
hahahhahaah ,

Tumblr_lyr0bgjpux1qmzhmeo1_500_large

errrrrrrrrrrrr ahh semalam ada text ngan FA .
ku tak paham apa prob aku ngan diaaa .
aku
er aku taktau apa dia nak .
and apa yg aku nakkk .
aku ingat kawan kawan ja .
tapi aku paham dia nak continue semuaa ni .tapi oikiaq2 balik mcm2 ah lalui
macam serik dan takut dia pon sama .
entahlah aku sendiri tak paham paham .
dia cakap aku tak paham dia .
padahal dia tak gtau apa yg aku perlu paham 
dan dia pun tak paham keadaan aku tgah serabut macam ni .
tolong lah nahhh :')

Tumblr_lyupg5zaet1qgyxmdo1_500_large

ahhhhhhhhhhhh sekarang ramai pulak nak kawan ngan aku .
cehhh ayatttttttttttttt .
bukan bukan aku ni hah kerja topap jaa .
dok msg kawan ni kawan ni .
sebab tu aku pikiaq kawan kawan better kot pada couple satgi sangkut ngan kawan ni kwan nu .
pastu lak ada yang jealous aku kawan ngan org .
aku kawan ni mcm tak kena .
lain lain gaya mcm tak sesuai
ecewahhhhhhhhhhhhh buat tekanan ble .
okau conclusion is BERKAWAN LAH RAMAI RAMAI :)
hahhahahha macam bodoh ya memang bodoh :)
banyak perkara bodoh aku dah lalui sepanjang 17 tahun .
cakap pasal 17 tahun nanti nak celebrate ngan kawan2 .
aku ingat lahh .
nakk kumpul duit start tuz month .
tak lama dah pon :)

Tumblr_lyu1onsrnq1r8a8t8o1_500_large

maybe we'll be together AGAIN <3
Sometimeee....in another life .

so sweet ya gambar gambar diatas .act tadak kena mengena antara hidup dan mati .hoho .
ni dok seronok dok meriah cerita macam macam satgi mama hingiaq ahhh .

                                                                                  Lifeless,
                                                                                           Aqilah Aufa :)

0 comments: